Canan_ Elvn az kalmış kuzum bizde de son 22 🙈 ama sancılar vuruyo geceleri bakalım artık🤷🏻♀️ Sağlıkla gelsin yavru kuşlar 🥰🤲🏼
Bsp Canan_ kavusmaya az kaldi ikinci bebeğim ama korku heycan mutluluk kaygı hepsi bi arada 6mayıs ta 37+1 de alıcaklar insAllah bebegimi sezeryanla tüm bebişler sağlıkla gelsin insAllah🌼🌼
CivcivAnnesi 34 haftadayız sızınde kasıklarınız agrıyor mu? Uc gundur cok fena yururken agrı vuruyor kafası zaten baskı yapıyordu sureklı sertlesıyor... gecen gun sıddetlı regl agrısı yasadım galıba yalancı sancıydı... onun harıcı uc gundur gece uyuyamıyorummmm alt karnım kasıgım agrıyor:( ellerım ayaklarımda yanıyor🤦🏼♀️ Sızde benım gıbımısınız korkuyorum sancı mancı cıkar dıye daha erken
mrsssblt CivcivAnnesi Bende de o ağrılar mevcuttu meğer kanala yerleştiği için yani doğum pozisyonunu aldığı için öyle ağrı oluyormuş ebe demişti.
Canan_ CivcivAnnesi Canım bende de var sancılar adet ağrısı gibi bazende geceleri daha şiddetli geliyor bir kaç saniye sürüp gidiyor. Sağlıcakla gelsinler inşaAllah🥰🤲🏼
Purelove Canan_ son 15 uygulamaya göre fakat doktorumuz heran gelebilir dedi bekliyoruz 😊 37+6 yarın kontrol var bakalım neler olup bitmiş. Sancılarda ara ara bel ağrısı şeklinde
Canan_ Purelove bizim son 22 ama sancılar geliyor geceleri, bakalım artık bizimkide erkenden gelebilir 🥰 güzellikle gelsinler kuzucuklar ❤️🤲🏼
15457394626 36+5 dogumdan korkuyorum ..kontrolede gitmek icimden gelmiyor açilma olayina bakarlar diye.. karnımda cok sertlesti az yemek yesem ağirlasiyorum ..ağlıyorum bazen :,( normal dogum istyorum sezeryan daha korkunç geliyor
Kudretfigenn 15457394626 bende bende aynı durumdayım 37+5 olduk bugün ama aynı hisleri yaşıyorum perşembe yada cuma.gunu kontrole.gidecem.cok korkuyorum
Canan_ 15457394626 biz 36+6 aynıyız sayılır, bende acayip bi şekilde korku yok ama yalancı sancılar vurmaya başladı geceleri iyiden iyiye bakalım artık nereye kadar giderse 🙈🥰
nhlblr 34+5 olduk bizde.normalde Haziran 7 olacaktı Doğum ama sezeryan olmam gerektiği için 29-30-31 Mayıs gibi Doğum olacak inşallah. Tabi şimdilik öyle bir problem Yok dedi doktor. Aslında bir hafta daha erken olsa daha iyi bence 😂 bayrama kadar toparlardım 😂😂😂şaka bir yana herkese hayırlı doğumlar sağ Salim kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Canan_ nhlblr Canım benim sağlıcakla gelsinler de hngi zamanda olursa olsun artık🥰 Rabbim bizim için en hayrlısını biliyor o şekilde düşünelim hep.🤲🏼
Bestehasan 34 haftaligiz bugun kızımız olacak allah naaip ederse bakalim mayis sonu mu bu haziran basi mi gelecek
Yade Canan_ ayın 22 si görünüyor Şafak 21 🙈 çatı muayenesi oldum geçen hafta normal gözüküyor Doğum allah nasip ederse 🙏🏻 Heyecan dorukta 😍
Canan_ Yade bizimde sat a göre ayın 23 ü gibi gösteriyor bakalım artık karın indi aşşağıya artı geceleri yalancı sancılar oluyor 🙈
Canan_ Zehrakln bende aynı son 22 🙈 vaktinde gelirler mi acep 🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inşaAllah❤️🤲🏼
Canan_ Cemremin ben bugun 36+6 oldum , ama seninki gibi sertleşmeler başladı 🙈 bide geceleri artk sancı vuruyo erken mi gelicek diye dusunuyorum. Saglkla kucağımza alalm insaAllah yavrularımızı 🥰❤️
Canan_ Tuanam01 benimde son 23 mayıs ama normal doğum olucak bakalım gününde gelicek mi, çünkü sık sık sancılarım oluyor 🙈 saglkla gelsin kuzularmz canmm 🥰
Canan_ Sevim07 masaAllah ogluna kuzum, bizim kız daha minyon 🥰 benim sancılar geçen haftadan başladı bile son 23 mayıs diyo doktor, ayrıca benim eşimde aynı işten görevli 😂😂 inşaAllah bi işe yarır da kesi yırtık olmaz 🤲🏼
oznuryalcn Canan_ 39+4uz yarin sezeryan olacagim hep normal bekledik ama kucuk bey iceriyi cok sevip cok büyüdü 😂 Rabbim hepimizin bebeklerini sag salim kucagimiza almamizi nasip etsin 😊
Canan_ oznuryalcn yaa ne kadar güzel eminim heycan doruktadır🥰 Rabbim ikinizde birbirinize sağlıkla kavuştursun canım😍🤲🏼
Canan_ Umaymoms maşaAllah kuzum az kalmış bizde 36+6 yız bebek pozsyonunu almş bile ama hala çatı muayenesi olmadım. Sağlıkla geldin kuzularımız 🤲🏼🥰
Gg123 Canan_ heyecan var tabi ama korku da var ben 38 gelsin istiyorum suan temizlik yapılıyor herşey bitsin o gelsin temiz temiz oh ☺️