Canan_ benim ilk Doğumda ikincide sancısız açılmalı oldu biri suni sancı ile 9 saatte diğeri de yine elle alttan müdahaleyle oldu zamanını geçiyorlardı yani mecburi bi şeydi oda yaklaşık 8 saat de oldu ilk sancılar çok şiddetli değildi son 1 saat zorladı sürekli yürüyüş yaptırdılar eğil kalk sancı geldikçe ıkın dediler ara ara sıcak duş aldım ama yine de kesi den kurtulamadım yalnız kesi diyince korkulacak bişe değil kesinlikle anlamıyosun ben sordum kestiniz mi diye evet dediler sonra çok şiddetli bi sancı geldi dr saate baktı 2 saate Doğum anca olur dedi o öyle diyince ben bu iki saat daha bu sancıyı çekemem diye bir bağırdım ki bebek çıktı herkes şok 😅 ıkınma çok önemli daha önce böyle güçlü ıkınsaymısım daha da erken olabilir mis yani bilinçli ıkının büyük tuvaletinizi yaptığınız kaslarınızla ben ters ıkınıp bebeği yukarı çekip kendimi boş boş yormuşum sonra zaten dikiş de de agrı yok çünkü orası uyuşturuluyor sonra zaten odana çıkarıyorlar ben hemen iyilestim yani hemen rahat rahat yürüdüm sadece otururken biraz pişik olmuş gb yanıyordu o kadar 😃 fazla konustum hakkını helal et