Gulnur benim 11 aylık oğlum var 1 yaşında sayılır şuan hamileyim kaç kişiyle konuştum hep dediler keşke bende 1 yaş arayla yapsaydım araya yaş farkı girince zor oluyor rahatlığa alışmadan 2.çocuk iyi diyorlar bi arkadaşımın 4 yaş arası çocuklarının oda dedi şimdiki aklım olsa 1 yaş ara ile yapardım kızım ilk okula başladı bebekle uğraşcam diye kızımla ilgilenemedim kızımın okulda eğlencesi kermesi filan oluyor bebekle ilgileneceğim diye kızın ne eğlencesine gidebildim ne kermesine gidebildim şimdiki aklım olsa 1 yaş arayla yapardım dedi bende korktum ilk başta nasıl büyütürüm nasıl bakarım vs diye Allah yardım eder dediler yine de sen bilirsin kuzum