Gulnur bende aralarında 2 yaş olma taraftarıyım şöyle düşünüyorum arka arkaya evet belki belli bir zaman zorlu süreç olucak ama yaş yerinde durmuyor en azından gençken arka arkaya o zorlu süreci ilerki senelere göre daha rahat atlatırım diyerek arka arkaya düşünüyorum yani annemle babamdan mesela zaten çocukları olmamış 9 sene sonra olmuşum kardeşim de 6 sene babam hemen istememiş şimdi babam 56 yaşında ama daha liseye giden oğlu var ve kafa yapıları uyuşmadığı babamın ona enerjisi yetmediği için çok pişman annemde aynı şekilde o yüzden bence tam ideal bir zamanda ikinciyi düşünüyorsun 😊