Gulnur ben kendim cesaret edebilir miyim bilmiyorum ama cok istiyorum cok arası acılmadan olmasını, Annem 3sene peş peşe yapmıs 4 sene sonra 4.ü derken ikiz olmuş şuan 5kardeş 4kız kardeşiz ve yaşlarımız yakın oldugu icin arkadas gibiyiz annem biz kücükken bakım konusunda cok zorlanmıs ama oyun ve eglenme konusunda birbirimize yeterdik 🤗 bu da çocuk bakış açısı olsun 🤩 çok ve yaşları yakın çocuk iyidir evin neşesi bereketi 🌸