Deletedmom6373 SeherAyhan Aynen canım hic stres yapma bebeğinide strese sokma Allahin izniyle döner :)
Srfn11 SeherAyhan Daha erkensin 27. Haftada dondurmustum ben 34 haftadayim hala bas asagida bdha kolay donmuor ztn.. Sen bolca merdiven in cik canim agirlasmadan dondur onu🥰
Ebcog SeherAyhan pardon kaç haftalıksın anladım.hemen hemen 25. Haftada döndü dıye hatırlıyorum bende
Srfn11 SeherAyhan Vala iyi olmasa ben 2. Ayimdan beri merdiven indim ciktim olsa bana olurdu 😳😂kim dio iyi deil die yada neden deilmis 🙊
yaseminan SeherAyhan benimde ters 29 haftalık oldum doktorum normalde 30-32 den sonra dönüyor dedi bakalım dönecek mi
SeherAyhan Srfn11 doğum zamanı açılma olsun diye inin çıkın diyorlar ya sen niye 2. Aydan beri inip çıkıyorsun 😊
Mayasey SeherAyhan söylemişlerdir belki ama haftanız daha çok erken dönmesini beklemek için. Ben 35. Haftadayım biz bile başlamadık daha döndü dönmedi muhabbetine.. Hiç canını sıkma, o döner daha 40 takla bile atar annesi 🤗
Srfn11 SeherAyhan Ben tek basima yapiorum her isimi malesef annemde yardima gelior ama kdin herseyime nasil kosucak birazda titiz olunca isleri aksatamiorum malesef mecburum bi yandan yani hicbir yardimcim yok😒