Mayasey SeherAyhan söylemedi doktor bana 30.haftada baş geliş dedi.. Sonradan başka problemlerimiz çıkınca nasıl durduğunun Bi önemi kalmadı
Srfn11 SeherAyhan Ben tek basima yapiorum her isimi malesef annemde yardima gelior ama kdin herseyime nasil kosucak birazda titiz olunca isleri aksatamiorum malesef mecburum bi yandan yani hicbir yardimcim yok😒
Ykusdil SeherAyhan https://youtu.be/ZkghoLF2qeA Mesela bu en etkilisi diye biliyorum😅 heryerde bu hareket ve secde hareketi var 🙋🏻♀️
Esracgr SeherAyhan 32 haftaligim benim sipam da yan duruyor 300 de 1 oluyomus ama ben hic sasirmadim 😊
Tubademir85 SeherAyhan benim 28.haftada normal doğum pozisyonundaydı 36+4 olduk şükür hala aynı, sizinde dönecektir bazı bebekler geç dönüyormus buna takılıp kendinizi üzmeyin daha çok zamanınız var..
SeherAyhan Mayasey çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun Rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin