Ykusdil SeherAyhan https://youtu.be/ZkghoLF2qeA Mesela bu en etkilisi diye biliyorum😅 heryerde bu hareket ve secde hareketi var 🙋🏻♀️
Ebcog SeherAyhan döner hiç merak etme benimkide tersti magnezyum kullan demişti doktor bende maden suyu içmiştim. 1hafta gecmedı döndü.. etkisini içersen anlarsın canım
Cileklipasta SeherAyhan haftanız daha erken bence bebeğin hareket edeceği alan var hala. Benimki 32de döndü yanlış hatırlamıyorsam
Ebcog SeherAyhan pardon kaç haftalıksın anladım.hemen hemen 25. Haftada döndü dıye hatırlıyorum bende
Pnrmr 33+3 teyim bebeğim makat gelişi duruyor. Doktorum kordonu da uzun dönmez zaten diyerek 38+2 ye sezaryen günü vermek istiyor. Ama ben beklemek istiyorum sizce ne yapmalıyım ?
Mihrimahirem SeherAyhan bugün gebe okulunda bunun için egzersizler var dedi oradaki eğitimci bayan, bi araştırın bakalım.
Deletedmom6373 SeherAyhan Döner canim benim bebis 29.haftada döndü daha erken senin icin 27.haftadan itibaren dönmesi bekleniyor demisti doktorum bana
SeherAyhan Deletedmom6373 benimde haftam daha erken olduğu için bende döner belki diye düşündüm inşallah döner 🤗
Rasev SeherAyhan inşəAllah sizinki doner . Nasip isi canim donede bilir donmeyede ama sen bol bol haraket et burda dun rastladim bi posta 38haftasinda dondu
Deletedmom6373 SeherAyhan Aynen canım hic stres yapma bebeğinide strese sokma Allahin izniyle döner :)