Leylaa16 canım bende bu son hafta hafif böbrek ağrısı çekiyorum ama çok hafif özellikle sağ böbreğim tansiyonum yok çok şükür ama sadece dün gece 13-8di tansiyonum 26+1 haftalığım pıhtılaşmam yok dün forumda tansiyonun preklampsi belirtisi olduğunu okudum baya panik oldum acaba bunlar preklampsi belirtisi mi çok korkuyorum 😔