Neson Benimde gebeliğin ilk zamanlarında çıkmıştı 16.8 leri gördüm. Kalp doktoruna gittim tansiyonluk bi durumun yok dedi en son öğrendik hastahane fobisi varmış hastahaneye girdiğimiz tansiyon firliyor 🙂 🙂 🙂