Nerm7n Ayaz2016 Sağol canım sana da hayırlı doğumlar 🙏🏻 Bir avazda inşallah 30kg ya yakın aldım 🤦🏻♀️ Ki ben çok zayıftım fitness yapan biriydim. İşlerimiz alt oldu bu kış stresten kendimi yemeğe verdim. Kıyafetlerim 38-40 beden ancak yine eskisi gibi tempolu spor yaparsam anca veririm kiloları
Ayaz2016 Nerm7n biraz bünye meselesi bu gebelik herkes başka geçiriyor bu süreci çok zayıf kaldıysan takma bence.. bebeklerimiz uğurlu gelir belki herşey çok daha iyi olur 😊 bende 20 kilo aldım ama çok zayıf değildim 60 la kaldım 80 i gördüm. İlk gebeliğimdede 15 kilo almıştım fazlasıyla vermiştim. Ki ben ne diyetler yapıp 1 kilo zor veren biriyim.insallah bundada veririm.
Nerm7n Gulsum2308 Sen 38 haftalığı devirmiş oluyorsun iki hafta içinde çok çıkmaz o kadar tolerans olur canım Ben 37 de yaptırdım Doğum ne zaman belli değil.
Gulsum2308 Nerm7n benimde belli değil işte o yüzden tereddüt ettim, kaç yaşındasın bu arada canım nerde oturuyosun😊
Nerm7n Byzysm Boğa burcunun etkileri hep işte 😂 uykucudur biliyorsun boğa burcunu bide yemeğe düşkün of anam offf
Byzysm Nerm7n ikizler olur diye cok korkmuştum 😁 şükürler olsun boğa burcu en azından anası gibi uykucu olsun razıyım
Nerm7n Zmrtbdk Sana Rabbim yar ve yardımcın olsun. Benim en büyük şansım hamileliğim kışa denk gelmesi baharda Doğum en güzeli Yoksa bu ateşle Yazın geçirmek çok zor. Allah yardımcınız olsun. Eşine söyle klima alsın.
Nerm7n Sirrlfehva Bu kış zor bir dönem geçirmeme rağmen ışık hızıyla zaman geçti. Doğum kapıya geldi çattı. Bir bakmışsın çoçuğum iki yaşına gelmiş hayat bu akıp geçiyor.
Gulsum2308 Nerm7n resimde hiç öyle göstermiyosun daha genç duruyorsun kesinlikleee, ben 24 yaşındayım İstanbul Bahçelievler’de oturuyorum 😊
Ayaz2016 Nerm7n ilk doğumum sezeryan oldu normal istiyordum aslında çatım darmış bebeğinde kilolu zorlar seni dedi doktorum.38 de 3800 doğdu.aralarında 2 buçuk yaş olucak. Üstünden çok zaman geçmediği için normal riskli kabul ediliyor o yüzden tekrar sezeryan. Son 7 günüm 💜
Nerm7n Gulsum2308 İşte hamilelik öncesi çok fittim. Sürekli spor yapan birisiydim. Herkes yaşımı göstermiyorsun derdi. Artık Doğumdan sonra yine ateşli koşular hareketlere devam biraz toparlandıktan sonra inşallah 🙏🏻
Gulsum2308 Nerm7n bence hiç takma eminim eski kilona geri dönersin ki denemesinde sağlık olsun bunun karşılığında anne olmak var çünkü 🥰 bebişlerimiz sağlıkla gelsinler gerisi olur inşallaah
Elvn Nerm7n 37+2yiz bugn 2750 kilo almyz nden bilmym cati muaynsi oldm 2 cm aciklik var dedi bugun brz belim ve kasiklarm agryo saat 8den beri