Zmrtbdk Byzysm hayırlısıyla gelsin.Uyuyabiliyorsanız şanslısınız.Son haftalarda hep uykusuzluk şikayeti görüyorum annelerde.💤💤💤💤💤😁
Byzysm Zmrtbdk ya öyle bir hal aldım ki misafirlikte bile otururken uyuyakalıyorum. Herkes şok oluyor 😁😁 herkesin dilindeyim bu kadar uyunur mu diye. Geceleri kaşıntı krizine giriyorum sabaha kadar ya soğuk suyun içindeyim ya da hortlak gibi evin içinde dolaşıyorum. Gece uykuyu alamayınca haliyle gündüz uyuyorum 😁
Sezenkarademir Nerm7n bende 38 oldum. Perşembe kontrolüm var ama doktorum çatı muayenesi yapacak mı bilmiyorum. Geçen gün çok sancılandım. Acilde ebeler alttan kontrol yaptılar. Acılı bir şey değildi. Derin bir nefes aldım ve bitti 😂 bende artık doğurmak istiyorum. İyice ağırlaştım.
Zmrtbdk Byzysm ayyy ben böyle hayal etmemiştim.🙈 Gece de uyuyabilseydiniz iyiydi.Kaşıntı neden acaba cilt geriliyor diye mi? Aman öyleyse nemlendirmek gerek bol bol.Benim de Temmuz sonu Ağustos başı doğum.Tam sarı sıcaklarda.Baya keyifli günler beni bekliyor.Hele ki uyuyamazsam yavaştan bi sıyırma yaşayabilirim.😅😅
Nerm7n Rasev Ayyy ne güzel sen baya tecrübeli kıdemlisin 😅 nasıl gidiyor analık güzel mi? Zor dimi? Hele ki gezmeye özgür olmayı seven bir insan in daha zor dimi
Hilalaslankumcu Nerm7n bende hareketsiz kalınca heryerim tutuluyor yavaş yavaş bile olsa hareket iyi geliyor
Gulsum2308 Nerm7n rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🤗 bizde 37+1 haftalığız benimde ara ara kasılmalarım oluyo ama sancı mı tam anlayamıyorum bebek bi yere toplanıyo ve taş gibi oluyo ayrıca bi kaç gündür hareketleri de azaldı senin sancıların nasıl oluyo
Nerm7n Gulsum2308 Benimde çok nadir hafif adet sancısı gibi oluyor aynen tam senin dediklerin gibi... hareket olayı çok azaldı. Buda normalmiş yer kaldı çünkü içerde 😊 demin yürüyüşten geldim 3 bin adım yaptım çok yoruldum yatağa uzandım kalkamıyorum 😂🤦🏻♀️
Gulsum2308 Nerm7n bende endişelendim hareketsiz olunca insanın aklına binbir türlü şey geliyo vallahi 🤦🏻♀️ Oo maşallah kuzum baya yürümüşsün inşallah doğumun kolay olur sen benden öndesin doğum yapınca mutlaka yaz bize tecrübelerini 🥰 bu arada çatı muayenesi oldun mu🙊
Rasev Nerm7n gayet guzel annelik kuzum ama bebegini kiskaniyosun herkesden paylasmak isdemiyosun en kotusude o herkese dusman oluyo gibisin😁ben mesela oyleyim🙈🙊ama zor degil eylenerek gülerek bebeginle buyuyosun annelik guzelya😍💋
Nerm7n Gulsum2308 Daha olmadım işte en gerildiğim yer çatı muayenesi geçen Cuma kontrolum vardı ana 36 haftalıkken doktor bakmadı ağdayı da geçen çarşamba yapmıştım. İnşallah Doğum olana kadar büyümezler
Gulsum2308 Nerm7n bende haftaya pazartesi çatı muayenesi olucam inanılmaz çekiniyorum ve korkuyorum o yüzden sana sorayım dedim, ya bende çatı muayenesinde tam 38 haftalık olucam ağda için erken mi bilemiyorum uzar diye korkuyorum
Zeynoveannesi Nerm7n ya bu ağda olayı herkesin derdi 😂 bende yeni yaptım diyorum ki inşallah küçük kğçük çıkmaya başladığı evrede doğurmam😂 şimdi 10unda randevum var tekrar ağda yapacak kıvama da gelmemiş oluyor üf çok sıkıcı 😂 çatı muayenesi yaparsa diye küçükte ols yine ağda yapmak zorundayım ağda yaparkende çok kasıyorum kendimi püf 💁🏻♀️
Nerm7n Rasev Maşallah canım Allah bağışlasın sağlıkla hayırlısı evlat olsun. Sizlerde ona hayırlı anne baba olasınız. Biz de yaşayıp göreceğiz bakalım hayırlısı ile 🙏🏻🧿
Nerm7n Gulsum2308 Sen 38 haftalığı devirmiş oluyorsun iki hafta içinde çok çıkmaz o kadar tolerans olur canım Ben 37 de yaptırdım Doğum ne zaman belli değil.
Nerm7n Byzysm Boğa burcunun etkileri hep işte 😂 uykucudur biliyorsun boğa burcunu bide yemeğe düşkün of anam offf
Nerm7n Zmrtbdk Sana Rabbim yar ve yardımcın olsun. Benim en büyük şansım hamileliğim kışa denk gelmesi baharda Doğum en güzeli Yoksa bu ateşle Yazın geçirmek çok zor. Allah yardımcınız olsun. Eşine söyle klima alsın.
Byzysm Zmrtbdk hiç sormayın kaşıntıyı 🥺 hamileliğim son iki haftaya kadar mükemmel geciyordu. Ne agrı me sızı hiç bir sorunum yoktu. Taki iki hafta önce başlayan kasıntılarıma kadar. Önce kolestazdan süphelendik enzimlerime baktı doktor bir de safra sıvıma hiç bir şey çıkmadı. En sonunda hamilelik alerjisi (puppp) diye bir teşhis koydu doktor. Öldüren kaşıntılar. Vücudumun her yeri kızamık gibi pütürcükler dolu. Ve hiç bir krem veya ilaç kasıntımı gecirmiyor. Buz gibi su dindiriyor. Göbeğimde devasa catlaklar oluştu. Tabii kızım için değer diyorum da son günlerimiz, kasıntı dogumdan sonra gececekmiş doktor öyle söyledi 🤗 gecmezse kafayı yerim ama. Şimdiden psikolojim bozuldu
Sirrlfehva Nerm7n hiç geçmiyor gibi geliyor ama bi bakınca bitmiş diyorsunuz :) benimde yarın 40 haftam doluyor riske girmek istemiyoruz da :/
Nerm7n Sirrlfehva Bu kış zor bir dönem geçirmeme rağmen ışık hızıyla zaman geçti. Doğum kapıya geldi çattı. Bir bakmışsın çoçuğum iki yaşına gelmiş hayat bu akıp geçiyor.
Ayaz2016 Nerm7n hayırlı doğumlar insallah bende 38+5 deyim sezeryan günü aldım 7 Mayıs’a 😊 kaç kilo aldınız bende çok aldım insallah Doğumdan sonra veririz🙏
Nerm7n Ayaz2016 Sağol canım sana da hayırlı doğumlar 🙏🏻 Bir avazda inşallah 30kg ya yakın aldım 🤦🏻♀️ Ki ben çok zayıftım fitness yapan biriydim. İşlerimiz alt oldu bu kış stresten kendimi yemeğe verdim. Kıyafetlerim 38-40 beden ancak yine eskisi gibi tempolu spor yaparsam anca veririm kiloları