Nerm7n demek bende 38lere gelince şişicem 🙄 ya bebeklerimiz sağlıklı olsun da valla yapacak hiçbirşey yok ☺️bide öyle bir çatladım öyle bir çatladım ki o beni biraz psikolojik olarak etkiledi bacaklarım resmen dizkapağımın arkasına, kadar kıpkırmızı yarık yarık oldu bacağımın üst kısımları ve alt karın bölgem söylemiyorum bile depresyona girdim Bi dönem yağ falan sürmeyi de bıraktım duştan duşa madecasol krem sürüyorum sadece. zaten aldı başını gitti bundan daha kötü çatlak nasıl olabilir ki daha 🙄 ama burada o kadr çok çocuk bekleyen isteyen arkadaşlar varken elhamdülillah Allah bana bir bebek nasip etti çatlaklarım yüzünden isyan etmek istemiyorum şükürler olsun her halimize🌼