Rbs111 nasip de geç...Kimsenin hikayesine takılma çünkü acı eşiği herkeste farklı.Mesela benim acı eşiğim, evlenmeden önce günlerce süren şiddetli regl sancısı çektiğimden yüksekti ve doğum sancısı beni çok etkilemedi.Eğer acıya dayanıksızsan epidural iğne yaptırırsın.Annen de olsa kimseyi dinleme derim.illa normal doğum yapmak zorunda da değilsin,tercih senin...