Rbs111 15 ay önce kızımı doğurdum normal olarak bumuydu dedim tamam 6 saat sancı çektim o an dayanılmaz gibi geldiği de oldu son anlara doğru ama kızımı görünce hepsi bitti kesi dikiş onlarda ondu 8 tane dikişim vardı ama hiç hissetmedim sancı anında iğne yapıyorlar uyuşuyor kesi atarken zaten şuan 35 haftalık hamileyim bir aksilik olmazsa yine normal olacak inşallah