Rbs111 ya araştır en güzel öyle rahatlıyorsun . Kulaktan dolma bilgi sıkıntı tabiki ağrı eşiği herkez için farklı ama bn şuan zorunlu sezeryan gözüküyorum bebeşim dönmedi hala o daha zor dikiş acısı karında baya bir sıkıntı çünkü iyleşme süreci uzun pnunda iyi ve kötü örnekleri var o yüzden iyiye o daklan ve iyi bir doktorseç. Etrafında herkezin bir fikri olacak zaten bnce haöileliğin en zor kısmı insanlara sus demeyi öğrenmek. Kimse kötü niyetli değil ama neden bilmiyorum herkonuda fikir beyan eden bir sürüinsan var.