Elvn günümüz aynıymış benim de 37+1. Kilomuzda aynıymış hatta 2 gün önce kontrolde 2800 civarıydı. Doktorum bana senin yediklerinle alakası yok oda bebeğin yapısı siz minyonsunuz oda minyon diyo canım. Bebek doğum kanalına girmiş mi ? Açılman filan mı varda 38/39da doğar dedi ? Bende ne açılma ne sancı nede bebek kanalda 🤦♀️