Elvn aslinda şanslisin, neden? çünki bebek normal doğum için ideal bir kiloda. ben 36+6 haftaliğim ama kilosu en az 3kilo, hafta sonu ultrasonda daha dakik öyrenicez.
doktorum bebek 3.500 kiloda olarsa doğum zor geçeceyini söyledi(ilk doğum). ve canim bebeyin kilosuyla sağlik durumu ayni değil. biz hep isteriz bebek kilolu doğsun, sağlikli oluyor diye ama kilolu olupta sağliksiz çok bebek oluyor, zaten doğduktan sonra tombikleşiyolar, canini hiç sikma. çox iyi bir kiloda bebeyin.
çok uzun oldu aff edersin🙌😶