Duuyguum Psikologbilgeyeniceli benim de Aralık görünüyor iştahım var ama hafif bulantılarımda var halsizlik oluyor bazen onun dışında çok iyiyim sen de var mı bulantı ağrı
Duuyguum Minikshii benimde 18 Aralık bugün gittim kalp atışlarını duydum bence sende git çok güzel ☺️
Minikshii Duuyguum bugün gittim kahverengi akıntım vardı kese göründü ama Cook kücükmüş Bebek görünmüyor bile 😞 İnsallah kötü birsey yoktur
Busimss Psikologbilgeyeniceli O biraz da genetikmiş kızlar anneden kızına geçermiş benim annem de Ablam da mide bulantısız bir gebelik geçirmişler 8+4 olduk bende de Yok çok şükür ☺️🤲🏻
Happmoml Psikologbilgeyeniceli benim bulantim 2. Haftada başladı inşallah olmaz senin 🙄🤣 ilaçlarla serumla ancak duruyorum
Emel-1985 Semosh benimde 2 haftalık geri geliyor ultrason da ikinci gebeliğim ilkinde yaşamadım endişeliyim
Semosh Emel-1985 adetin düzensiz miydi seninde ben düzensiz olduğunu belirtince normal dedi. Sat söyleyince 9.10haftalık olman lazım dedi ultrasonda 7hafta çıktı bende şaşırdım ilk gebeliğim umarım ileriki haftalarda düzelir.
Minikshii Emel-1985 bebegi ne zaman gördünüz. Benim sata göre 7haftalık ama kesem cok küçük hcg de 2katı artmıyor 5bindeyken 7binlerde cıktı Doktor cuma gel kesede büyüme yoksa alalım dedi
Minikshii CanselYrdkl03 benim sata göre 7haftalık ama ultrasyonda 5cıkıyor yeni olusmus kese. Kese boyutum0.87cm Kan degerim 10binlerde. Saglıksız gebelik durumu var
Gulay77 Benimde tahmini olarak 8 Aralık 🙏🏻👶🏻 Bende en çok kasık ağrısı oluyo ve sık idrara çıkma kusma yok çok şükür bulantı var
GamzeVolkan Bizde 6+2 olduk allah nasip ederse bu Çarşamba bebişimizi görmeye gidicez 🤰🏼 Geçen hafta doktorumuz daha çok erken dedi biraz değerlerin yükselsin öyle bakalım dedi.. henüz daha görmedik çok heyecanlıyız umarım kese de gözükür herşey yolunda gider
Kivilipastaa 8+2 iştah kapandı mide bulantım cok fazla kusturuyo günde 20 kere cok halsizim ne su içebiliyorum nede yemek yiyebiliyorum😔 ilk gebeligim sanırım uzun bi süre 2. Düşünmiycem mahvoldum 😔