Semosh Emel-1985 adetin düzensiz miydi seninde ben düzensiz olduğunu belirtince normal dedi. Sat söyleyince 9.10haftalık olman lazım dedi ultrasonda 7hafta çıktı bende şaşırdım ilk gebeliğim umarım ileriki haftalarda düzelir.
Emel-1985 Semosh yok aksine çok düzenlidir adetim her ay olur oğlumda böyle bişey yaşamadım ondan endişe duydum rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Minikshii Emel-1985 bebegi ne zaman gördünüz. Benim sata göre 7haftalık ama kesem cok küçük hcg de 2katı artmıyor 5bindeyken 7binlerde cıktı Doktor cuma gel kesede büyüme yoksa alalım dedi
Emel-1985 Minikshii 7. Haftada kalp atışını gördüm çünkü alttan baktı üstten kese görünmedi hala kulağım la duymadım
Emel-1985 Minikshii bence hiç korkma ve bekle gitme de çok erken ve çok küçük kuzenimin 9 . Haftada kese gördü herkesin Rahmi değişik sonuçta
Tugba43 Tahmini 1 Aralık 9+4 bulantılar kusmalar çok fazla Allah hepimize sağ salim kucağına almak nasip etsin inş 🥰
parasetamoll Psikologbilgeyeniceli okuyunca aklıma kendim geldim bi Mayıs sabahı aralığı beklerdim :) hayırlı sağlıklı doğumlar olsun kızlar 💋
Sedahatun Psikologbilgeyeniceli merhaba benim normal doğum tarihi 19 Aralık görünüyor. Bugün kalp atışını duymaya gideceğiz inşallah 🙏🏻
Sedahatun Wisconsin ben sabahları bişey yesem de yemesem de kusuyorum anlamadım bi iki gündür hafifledi çok şükür bakalım nasıl ilerleyecek Allah yardımcımız olsun
Busimss Psikologbilgeyeniceli O biraz da genetikmiş kızlar anneden kızına geçermiş benim annem de Ablam da mide bulantısız bir gebelik geçirmişler 8+4 olduk bende de Yok çok şükür ☺️🤲🏻
Minikshii CanselYrdkl03 benim sata göre 7haftalık ama ultrasyonda 5cıkıyor yeni olusmus kese. Kese boyutum0.87cm Kan degerim 10binlerde. Saglıksız gebelik durumu var
Ultraslan40 Benim de 4 buçuk haftalık:) dün doktora gittiğimde 3mm kese gözüküyor dedi. Normal mi acaba
Hmyraa58 Ultraslan40 cevrendekiler bir yastıgın altına bıçak öbürüneden makar koyuyoe hangi yastıga otursan