arastirmacianne Psikologbilgeyeniceli benim aksine her şeyi canım çekiyor ileriki zamanlar da ne olacak bilmiyorum 🙈
Duygu250 Bulantim hiç kalmadı diyebilirim.kusmam da hiç olmadı . kasık ağrısı çok fazlaydı ..dünden beri azaldı şükür.iyiyim şimdilik çok şükür.
dide Kizlar 4 haftalik sadece kucuk kasik batmalari var. ve bitmek bilmeyen 3 haftadir grip hastaligi mide bulantisi kusma hic birsey yok
Koskersultan dide bende onu düşünüyorum canım ya Allah hayırla sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin 🙏🙏 ☺️☺️
Umut5006 Benim de 2 Aralık kızlar..çok şükür şimdiye kadar bulantı vs olmadı ama ara ara arabaya bindikçe bulantı oluyor.
Duuyguum Minikshii benimde 18 Aralık bugün gittim kalp atışlarını duydum bence sende git çok güzel ☺️
Emel-1985 Semosh benimde 2 haftalık geri geliyor ultrason da ikinci gebeliğim ilkinde yaşamadım endişeliyim
annevebebek17 Bende varım.Nasipse araligin 6 7 si gibi dogum yapacağım. Suan 8+3um hayırlısı olsun haklarımızda inşallah.😌🙏
Bgz_123 Mrba benmde 21 aralık inşlhh ama bende halsizlik ve iştahsızlık dışında bi belirti yoktu bundan önce kzıım da ilk hftalarda başlamıştı bulantım kusmalarım ama şuanda bi tık yok 6+3 bnmde