parasetamoll Psikologbilgeyeniceli okuyunca aklıma kendim geldim bi Mayıs sabahı aralığı beklerdim :) hayırlı sağlıklı doğumlar olsun kızlar 💋
Hatice12 İnşallah bizimde Aralık 7 haftalık şuan bebeğim 🙏 yarın kalp sesini duyacağız Allah izin verirse 🙂
arastirmacianne Psikologbilgeyeniceli benim aksine her şeyi canım çekiyor ileriki zamanlar da ne olacak bilmiyorum 🙈
Duuyguum Psikologbilgeyeniceli benim de Aralık görünüyor iştahım var ama hafif bulantılarımda var halsizlik oluyor bazen onun dışında çok iyiyim sen de var mı bulantı ağrı
Wisconsin Benim de tahmini 1 aralık. Şu an 9 haftalık gebeyim. Bulantılarım çok fazla. Kusmam hiç olmadı ama bulantılar dayanılmaz bir hal aldı. Her annede aynı olmuyormuş gerçi, kimisi hiç bulanmıyormuş. Bir an önce geçmesini bekliyorum. 🙏🏻
Sedahatun Wisconsin ben sabahları bişey yesem de yemesem de kusuyorum anlamadım bi iki gündür hafifledi çok şükür bakalım nasıl ilerleyecek Allah yardımcımız olsun
Bottesini Merrvee ilk çocukta olmuştu bende de 4.aya kadar geçmedi geceleri uyuamıyordum.dr 3 tane talsit içebilirsin demişti günde.midem yandığı içinde geçecekmiş gibi atıştırıyordum.ikincide bu kez hiç birşey yaşamadım.bakalım böyle mi gidecek.