18+1 günlüğüz okul öncesi ögretmeniydim zorlandıgım icin ve resmi kurumda oldugum icin birim degistirdim burda rahatım cok sükür dr izin verdigi sürece calısabilirim diye dusünüyorum Allahtan birsey cikmazsa insallah Rabbim yardımcımız olsun .Dogumdan sonrada esime destek icin yarım gün calısmayı dusunuyorum gerci tamda calıssam bulundugum ortam is arkadaslarım yarım gün durur gidersi diyorlar bakalım hayırlısı😊