Yasal haklarınızı sayıyorum.
1) 32. Haftaya kadar çalışırsanız 8+8 izniniz var.
2) 32. Haftaya kadar çalışırsanız çocuğunuz doğduktan sonra brüt maaşınıza göre doğu parası alacaksınız. Maksimum 5.000 TL
3) 32. Haftaya kadar çalışıp doğum yapıp yasal izinlerinizi kullanırsanız (8+8) sonrası izniniz bitmeden 15 gün öncesinde yine hakkınız olan 6 aylık ücretsiz yani maaş almadan izin kullanabilirsiniz..
4) Çalışan kadınlara hamilelilikten dolayı kendisi çıkması halinde 5 kuruş para vermeden gönderirler. Ama siz bunu onları yıldırarark alabilirsiniz 😅
Taktikleri veriyorum
1) 32.haftaya kadar çalışmaya çalışın ki doğum paranızı ve 8+8 nizi kullanmaya hak kazanın.
2) 16 haftalık ininizden sonra 6 aylık izin isteyin. Zor durumda kalacakları için sizinle anlaşma yapabilirler. Çıkarabilirler .... O da olmadı mı ? 3. Taktiği veriyorum
3) O zaman sizde part çalışmayı teklif edin . Yani günde 3-4 saat çalışıp evinize döneceksiniz ve tabii ki saatinize göre para alacaksınız. Haklarınız bunlardır. Emeğinizi almadan çıkmayın bayanlar..
Not: Tabii çocuk parası ve süt parası da var. Onlar değişiyor. 1.2.3 çocuğa göre onları araştırın. Süt parası 100 kusur tl 😘