Ben en bastan beri 37ye kadar calısıp iznimi dogum sonrasına aktarmak istemiştim hep ama 28.haftamdayım zor geliyor bankacıyım sürekli yogun gişedeyim bazen su içecek vaktm bile olmuyor.32.haftamda calısabilirmraporu aldıktan sonra kadın dogum hariç diger birimlerden rapor alabiliyormusz.1hafta grip olurum 1hafra ayaklarım şişer😂o şekilde 37ye kadar idare edicem