Kubralpergece Tatlı hamişler ben 15 haftalık hamileyim ve çalışıyorum benim gibi hamileliğinde çalışan var mı 32. Haftaya kadar çalışmayı düşünüyordum fakat dayanabilirmiyim bilmiyorum deneyimlerinizi paylaşırmısınız ?
Adabahar Kubralpergece evet ben de çalışıyorum 18 haftadayım fakat dayanamicam sanırım ağrılarım çok 🙁 ve yasal haklarımı daha araştırmadım biliyormusunuz?
Sahay Kubralpergece 23 haftadayım ve allah nasip ederse 37 ye kadar çalışacağım çünkü en rahat dönemler şu an sonrası icin daha fazla gerekecek izin
Kubralpergece Beratzgenci yasal olarak 32. Haftada doktor rapor veriyor diye biliyorum neden 37. Haftaya kadar çalışacaksın canım
KbraGndz Beratzgenci bende 34 te çıkarım diyodum ayı tamamlamak için. Şuan 27 yım artık zorlanıyorum. Bitsede evde olsam diyorum. Fiziken rahatsızlığım yok çok şükür ama psikolojikmen evde olmak istiyorum
Kubralpergece Adabahar Doğum parasını hak etmek için 32. Haftaya kadar çalışmak gerekiyor ama sonrasını bilmiyorum bende tam olarak arastırcam
Kubralpergece ipeksfr bu aralar bende aynı düşüncedeyim sanki koca bi göbekle nasıl işe gidicem diye düşünüyorum 🙂
Esraari Kubralpergece yasal olarak izin hakkiniz 32. Haftadan basliyor. Doktor rraporu ile bu hakkinizi saglik durumunuza gore en son 37ye kadar erteleyebiliyorsunuz. 37de artik ayrilmaya mecbursunuz. Ayriim bu. Ve gebelikte gunluk calisma saatiniz 7.5 saati gecemez bu da bilmeyenler icin ek bilgi olsun 🙂
Duygukahraman Şuan 30+1 deyim çalışıyorum bende,, kendimi iyi hissettiğim son güne kadar çalışmayı planlıyorum şimdiki zamanlarım rahat bakalım artık😌
zlemAtAcar Duygukahraman ne güzel 🤗 Ben 25. Haftadan beri kaburga Ağrı'sı çekiyorum. 30+1 olduk. Daha şiddetlendi .
zlemAtAcar Duygukahraman ne güzel 🤗 Ben 25. Haftadan beri kaburga Ağrı'sı çekiyorum. 30+1 olduk. Daha şiddetlendi .
Yenianne52 Gsdebal bende 5 haftalığım ve senin gibi 7 aylık evliyim ama çalışıcam gittiği yere kadar 🙂
Cancancan Ben attyim acil serviste çalışıyorum yoğun bir hastanede ama düşük riskim olduğu için doktorum rapor yazdı uzun süre ayakta kalması ve ağır iş yapması sakıncalıdır diye oturarak çalışıyorum ve 3 buçukta çıkıyorum işten
Babymam Kubralpergece bende çalışıyorum şuanda izinde olsamda 25+0 olduk ve biraz zor bu ara hastalık falan ama 36 37. Haftama kadar çalışmayı düşünüyorum doktorum izin verirse
Homozigotmutant Öğretmenim ben de 20 haftanın içindeyim işimi çok seviyorum ama 32 de Allah izin verirse bırakacağım tek zorlandığım merdivenler ve çocukların çarpmasından çok korkuyorum çok hareketliler . Şimdilik iyi gidiyor işimiz var çok şükür öyle düşünüyorum evde kalsam obez olurum bu iştahla
Aysenurtsr Homozigotmutant Ben de ogretmenim, su an bir zorlugum yok, sadece cocuklar carpma etkisi ve yemek kokusu okulda 🙂 hazirana kadar calismayi dusunuyorum ben de.
Teacher19 Homozigotmutant merhaba bende sınıf öğretmeniyim bir şey sormak istiyorum nöbet iznini araştırdınız mı ben 24. Hafta dolduktan sonra alabiliyoruz diye okudum ama doğru olup olmadığından emin değilim
Ttk Bizde bugün 15 haftalık olduk 😊 çalışıyorum öğretmenim Haziran sonuna kadar bende çalışmayı düşünüyorum eğitim yılını bitireyim istiyorum. Ara ara bel ağrım oluyor ve bu bacağıma da vuruyor o sıralarda çok zorlanıyorum. Rabbim yardımcımız olsun inşallah sağlıcakla alırız bebişlerimizi kucağımıza 🙏🏻😊
YcelMlayimYldrm Merhaba bzde 23+5 haftaligz 🙂 calisyrm Allah kısmet ederse 36 37. Haftaya kadar çalışmayı dusunuyorum.
Beratzgenci Şuan bir şekilde gidiyor çünkü 37 haftadan sonra doğum oluyor ve daha sonrasında daha fazla izin kullanmak daha mantıklı bence
Aysdel Esraari bnde çalışıyorum eczanede 19+5 hamilhamileymiş bnde 32. Haftaya kadar çalışmak istiyorum inşallah.. size sorum 7.5 saat çalışma hakkımızı iş yeri sahibini ayarlıo.gecen gün cnkü bunun tartşmasını yaptık eczacımlaa..onun belirlediği saatlerin çalışmalıyım..
Yenianne52 Esraari canım ben grafikerim sabah 8:30 akşam 7:30 11 saat çalışıyoruz 5 haftalık gebeyim ama ben 7 buçuk saat olayını bunlarla konuşursam işlerine gelmez çıkartırlar beni işten napcam bilmiyorum kurumsal da değil şahıs firması 🙁
Neseli68 Esraari 37 de ayrılmak zorunda değilsiniz. İsterseniz çalışıp doğumdan sonraya aktarabiliyorsunuz. Yönetmelikte değişen yerler arasında
muhasebecianne Kubralpergece 35+4 haftalığım suan ve 37 ye kadar caliscam Allah'ın izniyle 😊 kendimi iyi hissettiğim icin izin halkımı sonrasında kullanmak daha mantıklı geldi bana, hiçbir sıkıntın yoksa ve isinde zorlanmıyorsan bence çalısmaya devam edebilirsin sonrasında bebislerimizle daha cok vakit geçiririz 😊😍
Kubralpergece muhasebecianne muhasebeci anneee o zaman sana bir sorum daha olacak ben Doğumdan sonra çalışmayı düşünmüyorum bu durumda yasal haklarımı nasıl kazanacağım Bilgi verebilirsin bu konuda.
Obiranne muhasebecianne rapor parasını tek seferde mi yoksa aylık şeklinde mi yatıracaklar ben o kısmı çok bilemiyorum
MedineDinztrk 36.haftadayım hala çalışıyorum 🙂 Haftaya izin kullanacağız artık gayet rahat geçirdim hamileliğimi 😇
Melmus MedineDinztrk maşallah sana bende öyle 37 ye kadar çalışmak istiyorum inşallah da istediğim olur. 25+4 uz şu an. 😊