Asibayan şimdi yapabilseler iyi olurdu birden doğum sancısı başlarsa açıklık olmasa eve tekrar gönderirler diye düşünüyorum canım çünkü benim tanıdığım bir kişi var sancısı var diye hasteneye gitmiş açılma yok diye tekrar göndermişler dayanamayıp tekrar gitmiş yine göndermişler eve