Tgbatem hiç bir bilgim yok gerçekten çok kötü bişey maalesef burda öyle hakkımız yok sadece 2 defa gidiyoruz ultrasona ondan sonra ayda 1 sefer kontrol var ne çatı muayenesi var 🙄 onu doğumda bakıyorlarmış açıklık var mı diye yani ultrasonda zararlı değil ki her gün gideceğiz değil ya okadar vergi parası ödüyoruz bunların yaptıklarına bak 🙄