Milaasss Arkadaşlar rahim kasılmaları dışında henüz ne gelen var ne giden 😀ne yapıcaz böyle 40. Haftayı mı bekliyor bunlar bir de aşırı halsizim bu enerjisizlik , ishal , baş ağrısı ne olacak böyle ?
Aysegolcuk Milaasss ben 🙋🏻♀️ 38 haftalık olduk vajinada baskı oluşuyor arada sıra karnımın alt kısım Ağrıyor sanki adet olacakmışım gibi yürümekte zorlanıyorum bebeğim sürekli kasılıyor 1 hafta sonra gelir diyorlar inşAllah 🙏
Ervsm Milaasss 37+6 aynı şekilde bende adet sa cısı gibi baskı ve sık tuvalete çıkma. Ama son haftalar geçmiyor sanki😊😒
Bedoo 39+2 olduk ama hala ne gelen var ne giden sadece kaburga ağrım var😔 başka bi ağrım yok artık gelsin istiyorum😂😍
Asibayan Aysegolcuk danimarkada catı muayenesi yapıyorlar mı seni yaptılar mı yada nst felan baglıyorlar mı
Aysegolcuk Asibayan yok burda çatı muayenesi yapmıyorlar 33 haftamda gitmişim acile nstye bağladılar ağrılarım vardı onun için gittim onlar çağırmıyorlar nstye bağlayacağız diye
Asibayan Aysegolcuk haa anladım canım benide hic nstye baglamadılar catı muamesi de yapmadılar ondam sordum ☺️