xwprensesannesii Bi ara bi post vardı, ben bi sefer eşime yaptırdım ağda. Linç yemiştim resmen nasıl yaptırırsın insan utanır ne kadar kötü bi şey falan diye 😂 Ama kuaföre açmaya utanıyorum açıkçası, evde ağda almıştım eşim yapmıştı bi kere. Hamileliğimin başında yine denedik ama dayanamamıştım acısına nedense 🤷🏻♀️😂 Jiletle temizle 10-15 gün sonra falan ağda yap çok çıkmadan yapınca acımıyo