Deletedmom308 Valla benim aci esigim
normalde cok yuksektir.Bilegim
kirildigini dahi 2 hafta sonra farketmistim o derece.Ama agdayi denedim birkac kere gercekten canim cok yandi.Dedim ben abartiyorumdur bu kadar insana bisey olmazsa bana da olmaz en son gittigimde bir sekilde dayandim.Eve bir geldim ic camasirim kan icerisinde agda yapan kadin resmen dudagi yırtmış cok kötüydü.Bende bir daha gitmedim.Bazi insanlarin gercekten derisi daha hassas olabiliyor.