xwprensesannesii aranızda benim gibi acıya dayanıksız olan varmı 5.ayıma kadar epilasyon yapıyordum göbeğim büyüdükçe yapamaz oldum jilete başladım maalesef kendimi çok kasacağımı bildiğim içinde ağdaya gidemiyorum gillete in venüs brezee olanını kullanan varmı aranızda ondan sipariş etmeyi düşünüyorumm🤷🏻♀️😂
Reina xwprensesannesii jilet büyük eziyet. Lohusa döneminde mahvoluyor insan. 10 dklık acı çekecksiniz ağda da. Bence kendizi zorlayıp ağdaya gidin
Yusbur xwprensesannesii bende de durum aynı 33 haftalık oldum doğuma giderken tüy dökücü kremle almayı düşünüyorum inşallah bi zararı olmaz
xwprensesannesii Yusbur tüy dökücü önermiyorlar canım hiç ya ve jiletten pek bir farkı yok diyebiliyorum :/
Merakli1anne Yusbur hayiir kesinlikle yapmayın.kimyasal ve ben tüy dökücü yüzünden bebegini kaybetmis birini duymuştum.
Ssraa Bence ağdadan şaşma. Lohusalıkta da şöyle bir durum var ki, hem hijyen açısından sıkıntı çekersin hem de kanaman olduğu sürece dinimiz açısından temizlik yapman pek uygun değil. En güzeli evvelinde temizliği yapmak 1 ay o şekilde temiz kalmasını sağlamak
xwprensesannesii Ssraa işin doğrusu dediğiniz gibi ama 35 haftalığım ve kendimi çok kasıcam doktorlarda önermiyor zaten allah korusun erken doğum olabilirmiş
Zeynka Ssraa Bende de ağda kararma yaptı ve 1 ay dayanmıyor nedense, o yüzden bırakıp jilet kullanmaya başladım ve azalma oldu.
Yusbur xwprensesannesii jiletlede alamıyorum ki göbek malum aldı başını gidiyor ne zor işmiş 🤦♀️ Ne yapacağımı bilmiyorum
Reina xwprensesannesii doğumdan bi gün önce gidip ağda yaptm :) inanki hiçbirşeu olmaz. Derin nefes al tavana bak 5 dk sürdü benmki
xwprensesannesii Yusbur işte bende jiletle alamadığım için altı üstü bir jilete 60 tl para vereceğim çok pürüzsüz alıyormuş kadınların kıvrımlarına göre yapılmış o yüzden bu postu açtım zor valla 🤷🏻♀️
Zeynka Yusbur Bende göbeğim büyüdüğü için eskisi kadar rahat alamamaya başladım. Ayna kullanabilirsiniz ya da çok uzamasını beklemeden eşinizden yardım isteyebilirsiniz. Alamadığınız yerleri almanıza yardımcı olacaktır bence :)
Sewo xwprensesannesii sir ağda ile aynayi al karsina en fazla 30 dakikada alırsın bende ugrasma jilet le sürekli almak daha zor
ozlemrcp0476 xwprensesannesii uzun bir sure kullandim cok memnun kaldim hep agda kullanan biri olarak jilet venus tam bana gire tuyler 1 hafta sonra cikiyor tipki agdadaki gibi yumusak ve seyrek kesinlikle tavsiye edrim
Gulsahural xwprensesannesii öyle tamamen pruzsuz yapmiyor ne yazik ki zaten sende istesende düzgün yapamıyorsun göbüsten çok zor oluyor 😏
ikimelekannesi___ Reina ben 2 gün önce gittim 10 dk sürdü sürmedi ve 2 hafta tertemiz ondan sonra hafif hafif cikiyor
24fatma Reina ağdanin acısını da geçtim ne biliyim oyle soyunup açıp yatmak baska biri alsın bana o zor geliyo