Deletedmom667 Aleynamurat ben ilk dozu 20.haftada 2.dozu 24.haftada yaptırdım.. Çevremdeki cogu kısıde bu haftalarda yaptırdı
Aleynamurat Deletedmom667 Çoğu Kişide 30 haftalarında Yapiliyo Amaa Bakalım Kontrolde Ne Dicek Doktorum Ona Göre Bende Yaptiricam İnşallah
Aleynamurat Minikkimyager Hayirdir Bildirmedim 😞 Çünkü Yeni Tasindigim Yerde Sağlık Ocağının Nerde Olduğunu Tam Bilmiyorum Birde Hastanede Yapilcak Diye Biliyodum Sağlık Ocağını Hesaba Katmadim Yani
Aleynamurat TatlisBirAnne Yapiliyodur Bence Gec Kalinmissa Bile Çünkü Benim Hiçbir Bilgim Yoktu Doktorumda Bisey Demedi İnşallah Sıkıntı Çıkmaz
mavi_8 Aleynamurat geç kalmış olsanız bile 1 doz vurulur. Genelde tek dozu yeterli buluyorlarmış fakat yeni uygulama gereği 2 doz uyguluyorlar, aksi halde sağlık ocaklarına da ceza kesiliyormuş. Bence kalbinizi ferah tutun, bir şey olmaz inşallah😊🙏🏻
Aleynamurat mavi_8 İnşallah Benim Bilgim Yoktuu Amaa Doktorumda Bişey Söylemedi Bakalım Bu Hafta Kontrolum Var Sorucam Yapılırsa Yaptiricam İnşallah ♥️🤗
Deletedmom667 Aleynamurat 30.haftada yaptıran hıc duymadım.. Bu aşı onemli dogum sırasınd mıkrop kapma ihtimalın var telefonlada doktorunu arayıp sorabilirsin daha fazla gec kalma bence
mavi_8 Deletedmom667 ben 30 da yaptırdım. Duymuş olun diye yazayım 😊 fakat geç kalınmadan yapılması daha iyi olur tabii ki
Aleynamurat honey Doktorum Söyler Diye Bekledim Amaa Hicbisey Söylemedi Aşı İle İlgili Bende Yaptirmadim
PrensesimDoga honey 30 yıllık bir doktor özel bir muayenede kontrollerim yapılıyor. Sormadım açıkcası ama doktorum ciddi ilaç ve kimyasallara karşı vardır bir sebebi. Ama dediğim gibi her doktorun bir bildiği ve hastalarını yönlendirme şekli vardır.