Minik_Hanim PrensesimDoga doğum sırasında göbek bağını keserken mikrobun bulaşma ihtimali var. Doktorun istememesine bir hayli şaşırdım..
PrensesimDoga Minik_Hanim öyle tabii allah korusun ama istemedi her dr farklı ,doktorum ciddi ilaç vs gereksiz her şeye karşı belki ondandır. Allah korusun inşallah bir şey olmaz 🙏🏻
Aleynamurat Misskokulumm Tamam Canım Öyle Yapicam Benim Kaydım Yok Sağlık Ocağına Kayıt Olmak İçin Gerekli Olan Bişey Varmı Peki Gidince Direk Kayıt Yapiyolarmi
oykusss Aleynamurat Aşkım ben daha 8 haftalığım ama doktorum kesin yaptıriyorsun dedi , bı görüş sen ben birşey söylersem yanlış olur falan 😊
mavi_8 Ben 30. Haftada 1. Dozu yaptırdım. 2. Yapmayacaklar geç kaldığım için. Beni de arayan olmamıştı sağlık ocağından ama bildirmediğim içinmiş😊 ilk el acemiliği deniyor sanırım 😌
Aleynamurat mavi_8 Ya Belirli Bı haftası Varmı Peki Ben 26+4 haftamdayim Bu Hafta Gitsem Sorsam Geç Kalmış Olmam Heralde Demi
Zeynka Aleynamurat Ben 28. Haftamda ilk dozumu yaptırdım. İlk dozdan 4 hafta sonra gel ikinci dozu yaoalım dediler. Sağlık ocağını aradığımda 32. Haftaya kadar aşı olabilirsiniz demişlerdi :)
Aleynamurat Zeynka bende 26+4 haftamdayim bu Hafta Gittiğimde Sorup Yaptiricam En Kısa Zamanda İnşallah 😊
BaharSefvan Aleynamurat doktorun söylemesine gerek yok ki olduğun semtin sağlık ocağına kayıt yapıyosn onlar seni arıyo
mavi_8 Aleynamurat geç kalmış olsanız bile 1 doz vurulur. Genelde tek dozu yeterli buluyorlarmış fakat yeni uygulama gereği 2 doz uyguluyorlar, aksi halde sağlık ocaklarına da ceza kesiliyormuş. Bence kalbinizi ferah tutun, bir şey olmaz inşallah😊🙏🏻
Aleynamurat BaharSefvan Bende Doktorum Söylemediği İçin Hicbisey Yaptirmadim Sıkıntı Felan Olur Diye Amaa Dediğim Gibi Kontrolum Var Sorup Yaptiricam En Kısa Zamanda
Mucizeemm Aleynamurat 20. Haftada ilk dozu 24. Haftada ikinci dozu vuruldum canım. Sağlık ocağından kendiliğinden aramışlardı senin bulunduğun semt de ki sağlık ocağı arayıp bilgi vermedi mi sana?
Aleynamurat Mucizeemm Hayır Çünkü Sağlık Ocağında Yapıldığını Bilmiyodum Doktor Söyleyip Hastanede Yapiliyo Diye Biliyordum Ama Öyle Değilmiş Birde Sağlık Ocagina Kaydım Yok Yaptirmadim Yani Yeni Tasindigim için Ne Nerde Pek Bilgim Yok O Yüzden Ama En Kısa Zamanda Yaptiricam İnşallah
TatlisBirAnne Aleynamurat Sanki geç kalmış gibisin. Ben 21. Haftamın sonunda yaptırdım ilk dozu. Bence sen baya geç kalmışsın. Ben bile geç kaldım deyip kızıyordum kendime
Aleynamurat TatlisBirAnne Çokta Geç Kalmamisimdir Yaa Kontrolde Sorarım Hiç Yoktan 2. dozu Yaptırırım
Minikkimyager Aleynamurat sağlık ocagına gebeliğinizi bildirdiniz mi ?onlar sizi yönlendirecek .19.haftamdayım ilk dozumu oldum ikinci doz diğer aya olacağım .şuan kolumu kaldıramıyorum agrıyor 😞
Aleynamurat Minikkimyager Hayirdir Bildirmedim 😞 Çünkü Yeni Tasindigim Yerde Sağlık Ocağının Nerde Olduğunu Tam Bilmiyorum Birde Hastanede Yapilcak Diye Biliyodum Sağlık Ocağını Hesaba Katmadim Yani