Kader5516 Aleynamurat benim doktorumda söylememişti ama sağlık ocağı hamile kaldığınızda bize mutlaka bildirin demişti sonra süreç bu şekilde gelişti çünkü onlar da takip ediyor kan idrar gibi
Daisyy Aleynamurat doktorlar pek söylemez zaten sağlık ocağı yapar aşı takibini. Sağlık ocağında gebe kaydın olması lazım geç olmadan yaptır pazartesi. Aşı için ilk doz 20. Haftada yapılıyor zaten normalde geç kalmışsın ama yaparlar herhalde yine de.
Aleynamurat Daisyy Yaa Bende Doktor Söyler Diye Bekliyorum Ama Söylemedi Bende Sağlık ocağına Kayıt Yaptirmadim Bu Hafta Yaptiriyimda Bari Daha Fazla Geç Kalmayim 😊🤗
Fenci Aleynamurat tetanos 2 doz yapılıyor ilk dozu 20.haftada yaptirman lazım canım sağlık ocağına git onlar ilgilenirler ama geç olmadan git bence😉bende 19haftaligim sağlık ocağından aradılar gel diye zaten doktorumda dedi bidaki kontrole aşı yaptırmış şekilde gel diye
Aleynamurat Fenci Ya Bende Doktoru Bekliyorum Soylucek Diye Amaa Söylemedi Bende Öyle Yapicam Artık En Yakın Sağlık Ocaginaa Kaydımi Yaptirip Aşımı Oluym Fazla Geçmeden 😊
mavi_8 Deletedmom667 2. Doz olmayacak. Doktorla görüştüm, normalde erken yapılması gerekiyordu. Geç kalınca 1. Dozda kalıcaz😊 problem yaratmayacağını söyledi, Allah’a emanet 😊
PrensesimDoga honey 30 yıllık bir doktor özel bir muayenede kontrollerim yapılıyor. Sormadım açıkcası ama doktorum ciddi ilaç ve kimyasallara karşı vardır bir sebebi. Ama dediğim gibi her doktorun bir bildiği ve hastalarını yönlendirme şekli vardır.