Yamac41 nsty bağlıyolar sancı çıkmıyor çatı muayenisinde açıklıkta Çıkmadı ki çatı muayenesinde acayip şekilde canım yandı tansiyon yükselmesi de olunca riske atmayalım dedi zaten ben artık dayanamıyorum hamileliğin başından beri sürekli sancılı geçince normal doğuma cesaret kalmadı artık 🙄