Yamac41 Merhaba bu yalancı sancı mıdır nedir beni Okadar korkutuyorki daha hastane çantamı bile hazırlamadım yani sadece eşyaları yerleştirmem kaldı aniden bir şey olsa hazırlıklı değilim bu sancıları yaşayan var mı 😣
Tugcetuncer Yamac41 bende yaşıyorum ya uyku uyuyamıyorum bide su gibi akıntım geliyo çocukta çok hareketli heran tetikteyim🙁🙁
Tiredmother Yamac41 canım hazırla çok korkuyosan niye hazırlamıyosun ki😄 ayrıca korkma hemen pat diye olmaz doğum saatlerce evde çekcen o sancıları
Pyrz86 Yamac41 37+0 bizde bugun 👍nasıl ağrılarınız var? Belli olmaz ilk işiniz çantanızı hazırlayın bence
nazlihasan Yamac41 37+6 3 cm açıklıkla dolanıyorum sancıdan ölüyorum ne gelen var ne giden uyku haram bugün doktorumla konuşup sezeryan olmak istediğimi belirticem bence sende çantanı hazır bulundur canım
Ceyda015 37+2 az önce şiddetli adet ağrısı gibi ağrı vardı sırtımada iki defa girdi çıktı ağrılar bu neyin nesi sizce 20 dk falan sürdü şimdi bişey yok
Yamac41 Ceyda015 gece boyunca doğurucam mı korkusuyla uyuyamadım bende bilmiyorum ne ağrısı yalancı sancı diyorlar ama gerçek olabilir diyede tetikteyim
Sensam Ceyda015 aynısını bende 2 3 haftadır çektiğim halde ne sancı ne açılma çıkmadı zaten tansiyon yükselmesi nedeniyle artık dayanacak gücüm kalmayınca sezeryana karar verdik 3 gün var seZeryana hala devam ediyor şiddetli ağırlar😑
Ceyda015 Yamac41 inanın bende hiç uyuyamiyorum kaç gündür ağrım sızım yokken bile az kaldıkça ne zaman doğacak ya bilemezsem ağrıların gerçek olduğunu diye diye sabah ediyorum.
Ceyda015 Yamac41 o kadar çok doğurmak istiyordum ki hemen olsun diye.hastayimda grip olmuşum baya ağır geçiyor iyileşmeden gelsin istemiyorum bide
Yamac41 Ceyda015 yalnız değilmişim 😴 gerçekten bu günler geçsin bir an önce kucağımıza alalım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ceyda015 Sensam sağ salim alın bebeğinizi kucağınıza 💜benim daha yeni başladı bu ağrılar 2_3 defa anca yaşadım bunu ama az önce olan baya siddetliydi