Gktg2009 Yamac41 valla heryerde göbek deliğimde midemde ayağı kolu dirseği karnımı yırtacak sanıyorum hareketleri çok belli zaten dışarıdan yalancı sancı gerçek sancı ayırt edemicek şekilde ağrım var
Yamac41 Gktg2009 yani hareket etmesi iyi diye biliyorum ama acı verecek şekilde olanı bilmiyorum canım doktorun ne diyor ki
Selin4335 Gktg2009 benim 35. Haftam altta aşırıa baskı hissediyorum bebek hareket ettikçe özellikle.benimde gerildikçe karnım çok acıyor allan çıkacak gibi bir his oluyor😩
Gktg2009 Yamac41 zayıfsın normal vücut da yağ yok olsa onlar korur ama şuan direk hissediyorsun diyor sanırsınız içimde yürüyo okadar hissediyorum nerde olduğunu
Gktg2009 Selin4335 sizin baya inmiş aşağı demekki benimde öyle ayaklarıyla itiyo kafa aşağı basıyo ayaklar midemi
Rukiyecndr Bizde yarın 37 oluyoruz Allah nasip ederse. Daha kıyafetlerini yıkamadım yarın başlicam yıkamaya ütülemeye sonra hemen çantamı hazırlicam❤️ Uykusuzluk hiç olmuyor geceleri çok rahat yatıyorum sadece akıntım fazlalaştı ve idrarım çok sıklaştı tutamıyorum bile kendimi zor atıyorum tuvalete😂 arada çok nadir alttan sancım oluyor ve bebek karnımda çok sertleşiyor 🤷♀️ Az kaldı kızlar dayanalım Rabbim kolaylık versin bir avazda kurtarsın inşallah❤️🥰
Snmglck89 36+6 dayim acayip derece altta baskı var yürürken çok zorlanıyorum 5 dk otursam cok zor kalkiyorum . Bel ağrısı da var ama altta baskı çok fena :(
Ceyda015 Sabah 8.40 da başlayan bel ve kasık ağrım 2_3 gibi bitti dayanilmiycak bir ağrı vardı şimdi hastaneden geldim nts bağlandı ama ağrı yoktu tabi ntsde bişey çıkmadı ama kızımın başı yerleşmiş açıklıkta yok
Yamac41 Ceyda015 ya sancı olunca hemen doğum olmuyor diyorlar demek doğruymuş ben her sancı girdiğinde acaba demekten yoruldum 😏
shafedalet 36+6 belimde ağrılar oluyor. Gece daha çok ağrıyor. Akıntım çoğaldı. Karnımın aşağısı ağrıyor ara sıra. Bebek de basıyo aşağıya doğru. Yalancı sancımı bilemiyorum🤔
Yamac41 shafedalet yalancı sancı ki doğum başlamamış 😂 bende yalancı diye diye gerçeği geldiğinde napıcam bilmiyorum
Ceyda015 Yamac41 bende bugün ilk defa böyle bişey yaşadim endişelendim acaba doğum başlıyor mu diye ama değilmiş yaa daha beklicez galiba