anneninbiri SyhnHtp lierac hemen kuruyor çok güzel bende iki tane aldım sabh işte gece evde kullanıyorum inşallah olmaz görcz bakalım
qizemilhan Suraelik günde 1 kez dedi doktorum siz nasıl kullanmıştınız ben gece yatarken sürüyorum sadece arada kaşıntım olduğu için gün içinde bebek yağı kullanıyorum
Kitapkolik660_ qizemilhan silgi bezı gibi oldu benimki istikbâlin nevresim çarşafları güzel üç yıldır kullanıyorum kızım içinde aldım bir buçuk yıl oldu hâlâ iyi durumda doqu home da çok güzel 👍
dilaraserdar Jessica Lierac kullanıyorum.. Gebelik öncesi kilo alıp vermeden kaynaklı hafif çatlaklarım var bacaklarımda zaten, o yüzden bir de ayrıca Bio Oil kullanıyorum.14. haftamda başladım, şimdi 26. haftadayım. Şimdilik bi sıkıntım olmadı
kural3iye GufranGngrDrz Offf ya o kadar para verip çatlamakta üzer insanı, bünyemiz müsait çünkü ne yaparsak yapalım kurtuluş yok zevk almaya bakıcaz artık Napalım 🤣🤣
GufranGngrDrz kural3iye aynen öyle parama yanmıyorum inanki umrumda değil kaymak gibi vücudum bozuldu iyi tarafından bakmaya çalışıyorum bi yandan ama sinirlerim çok bozuldu 😔😔
GufranGngrDrz qizemilhan 35. Haftama kadar kaymak gibiydim. Lierac badem yağı ve nemlendirici kullanmama rağmen türkiye haritası oldum 😄 sevinmek için acele etme dikkatli ol çok fazla sür yağlı güreşçiler gibi gez bence anca o şekilde çatlamaz heralde insan. İnşallah çatlamazsın canım 🙏
qizemilhan GufranGngrDrz 😁😁 nasip kısmet valla ben tedbirimi alayım da olursa da olur yani zaten kaşıntım çok oluyor kesin çatlıcam bende 🧐
Srknsmg Haftadan beri mustela kullanıyorum. 34. Haftada bı gece de çatladım. Şuan 39um ve komple çatladım. Kaç kutu mustela bıtırdım işe yaramadı😔😔
Senaakif Kako yağı aldım çok guzeldı 🤗 Sımdı sebamed gectım 89 tl den 30 tl düşmüş büyük guzel tavsıye ederım ındırımdeyken gratısten 2 adet aldım 😆😆
Suraelik qizemilhan bazen sabah aksam baz n 1kerr cnm cok kasınmay baslarsan sabh aksm sur bnce kasınan yere ve hıc kasıma
Kezu17 Jessica ben 3. Aydan beri lierac kullanıyorum, jel şeklinde olandan. Şuan 28. Haftadayım henüz çatlak olmadı ama sonra olurmu bilmiyorum
TCHasretKaracan Ben 9 haftalığım annemde çok çatlak olduğu için genetik olabilir diye düşüyorum kuzenim yeni Doğum yaptı ve vaseline baby kullandı ne tüylenme ne de çatlak oluşmadı bende başladım ve duştan çıkmadan önce bebe yağı kullanıyorum kurulanmadan ama inşallah işe yarar
Fasulyeemm TCHasretKaracan catlaginiz varmi suan acaba . 15 Haftaligim vaseline kullansam mi smdidedn