Jessica ben lierac kullanıyorum ama mustela da güzel diyorlardı arkadaşlar bio pil önerdiler bende daha yeni başladım iki üç çatlak farkedince bide hergün aklıma gelen başına vaseline kakao yağı nemlendirici var Migros’ta ondan aldım gerçekten çok güzel cnm 👍🏻 Şimdilik lierac ve vaseline kullanıyorum işte sanki işe yaradı gibi şu anlık bişey yok Allah’a şükür durdu oluşanlarda kayboldu gibi