Ben Lıerac kullanıyorum evet biraz pahalı bir ürün ama şuan 27. Haftadayım hiç çatlağım yok arada gün içerisinde bebek yağı sürüyorum yumuşatıyor. Gerçi doktorum annen çatladıysa sende çatlayacaksın dedi 😊 bende çatlamamış ama kardeşimde çatlamış yani bilemiyorum yaşayıp görücez. İnşallah tek sorunumuz çatlaklar olur🙏🏻