denizanddefne ilk hamileliğimde 12 haftalıkken kanama geçirdim acile gittiğimde ordaki nöbetci doktor kesinlikle ilişki yasak dedi. Sonra kendi doktorumda destekledi yapmadık doğuma kadar 42 haftalık olana kadarda oğluşum gelmedi ne acılmam vardı ne sancım. Suni sancı verdiler epedural yaptırdım. 29 saat acı çektim ama en sonunda normal doğum yaptım😂 yani girip girmemekle bi alakası yok bana göre. Şuan 37 haftalığım iki gün önce eşimle ilişki yaşadık iki gündür kasılklarımda aşırı derecede ağrı var bilemiyorum ama sanmıyorum.. bu arada şuan girebilirsiniz ilişkiye cnm gününü doldurdu sonuçta bebiş gelse bile hiç bi sorun yok