zeynepmn
Biz ilişki meraklısıyız lütfen ilişki yasak olmasın mı yazmışız orda ? Ya da canım çok istiyor falan mı ? Saçma sapan laf sokmak için yorum yapmayın lütfen . İlişki doğumu kolaylaştırıyor mu var mı Doğum yapan bu şekilde diye bi soru yönelttim ben. Doktorları zaten dinliyoruz biz burda sadece dertleşiyoruz . Herkes beynini yemiş ahlak bekçisi kesilmiş bu form da cidden . Öner’inizi yapıp çekilirsiniz yargılama yapmak size düşmez . Burda kimse kesin bilgi vermiyor herkes kendi naçizane yorumunu yapıyor . İlişkiye meraklı olsak 9 aydır doktor girme dese bile girerdik herhalde . Hiç bi şey çocuğumuzdan önemli değil konu sadece akıl almak . Ama sizin gibiler yüzünden insan post açıp soru sormak istemiyor . Pes