denizanddefne evet canım.. hemde cleaxane 0.4 iğne 9 ay ilişki hiç olmadı yasak değildi ama biz tedbir aldık riskli gebelikti sonuçda ve çok rahat bir şekilde normal Doğum yaptım.. özel hayatı yaşayıp sezaryen olanlarda var bence kafanı hiç yorma ben hep güzel olacağına inandım normal olacağına da sezeryandan kaçtım yavrum da beni üzmedi.. bence sende kafanı rahat tut öyle ya da böyle kucağına hayırla almanın umudunu yaşa..böyle Şeyler insanı strese sokmaktn başka bir işe yaramıyor