DnzNhr Benimde hep turşu yiyesim var ve hatta sirkeyi kafama dikesim var 🤣 ama yapamıyorum azıcık ucundan tadına bakıyorum😟
Hzlhakko Gulsah7171 oy maşallah benim öğrenmeme daha var ama tatlı tuzlu baharatlı herşey karışık bende 😁
1ogrencianne Hzlhakko benim de öyleydi çok dengesiz bi yeme biçimim vardı tatlı, ekşi, acı, baharatlı hepsinden yedim ama tatlı daha az yedim oğlum olacakmış 😂
23Zumra Gulsah7171 hem abur cubur hemde turk kahvesi oyle kuru kuru kasik kasip yemek istiyorum yiyorum 🤬 hemde kahve yapinca dibindekini yiyorum kasikla ne yapacam bilmiyorun kendimden nefret ediyorum ama aklimda cikmiyor yatamiyorum surekli aklimda
1ogrencianne 23Zumra kahveyi nasıl kuru yiyosun canım. Kahvenin zararı yok da çok olmadığı sürece türk kahvesi içilebilir diyorlar
espalp hunilimom hayır zararlı değil tabii ki öyle demek istemedim. Ben karbonhidrat almamaya çalışıyorum o yüzden benim için çok yememem gerekenler arasında 🙏🏻
hunilimom Gulsah7171 haftada bir cips yiyorum bazen 2 oluyor kola ayda 1 içiyorum bir bardak oda yemek yanında
23Zumra 1ogrencianne ya ben normalde asla kahve seven biri degildim ama son 2 aydan fazla belki canim o kadar istiyot ki bildigin tatli kasigi ile yiyorum bazen bogazima takiliyor öksürük gecince devam ediyorum o derece bir kac saat sonra da cay bardaginda turk kahvesi iciyorum 🤦♀️🤦♀️
1ogrencianne 23Zumra ilk kez böyle bir şey duyuyorum desem 😊 kahveyi kuru yemek çok zor bir şey çünkü. doktoruna sordun mu canım bu durumu
23Zumra 1ogrencianne soyledim canim bana dedi ki ben daha tuaf seyler duydum ama yeme kafeyin direk bebege geciyormus dedi keske kendimi durdura bilsem gece sabah her an aklimda 🤦♀️😂
Eminehm Gulsah7171 Bende de tam tersi baharatlı ne varsa abur çubuk falan hepsinden tiksindim günde 3 4 fincan kahve içen birisiydim hamileliğimden beri bi fincan bile içemedim kokusuna tahammülüm yok sadece meyve aşeriyorum 17+4 haftalığım meyveden başka bişey aşermedim daha 😂
1ogrencianne 23Zumra o zaman çok canın istediğinde çay kaşığıyla falan ye ara ara nefsini köreltmek için belki zaman geçince unutursun belli bi zaman insan bi şeye takıyor ben de litrelerce acılı şalgam suyu içiyordum şu an canım istemiyor pek hevesim kalmadı 😂
23Zumra 1ogrencianne aynen canim onu yapmaya calisiyorum veya kutusunu getiriyorum kokluyorum doya doya sonra birakiyorum baska care yok çünku