zynpgdkl Asenat6565 maşallah ne güzel inşallah doğuma kadar da hissetmezsiniz ben evimin işini bile yapamıyorum yemeği bırakın su içemiyorum 😔
Asenat6565 zynpgdkl allah yardımcınız olsun gerçekten kötü bi durum ana geçici çok fazla takıntı haline getirmeyin
Asli0611 zynpgdkl feci bulantı oluyor ama kusma hiç yok keşke kussamda rahatlasam diyorum parmaklamaya çalıştım geçen beceremedim. akşam yemeğinden sonra her gün muhakkak bir şişe soda iç çok çok rahatlatıyor
zynpgdkl Asli0611 buradan takip edip önerileri uyguluyorum ama bi saat sonra çıkardıgımda bi daha o şeyi agzıma alasım gelmiyor.
Dorukunannesi95 zynpgdkl kac haftaliksin canim ? Benim suan 12.haftam. toplasan 10 kez kusmadim. Bazen bulanti oluyor ama o da agizda tat hissetme o kadar
zynpgdkl Dorukunannesi95 12.haftadayım bulantı hapı kullanmama rağmen hiç fayda etmedi elden ayaktan düştüm annemde kaldım 15 gün kardeşimde kaldım 1 hafta eve giremedim 5-6 kez serum takdılar su bile içemiyorum üzülüyorum bebeğim beslenmiyor diye vicdan azabı çekiyorum 😢
Asli0611 Koza salı günü dr kontrolüm var sorucam aklımdaki herşeyi internetten okuyunca imkansız gibi görünsede ultrason görüntülerinde çok net kolu bacağı görünüyor
Koza Asli0611 görünür tabiki haftasından dolayı lakin bu hissetmenizi pek mümkün sağlamıyor, umarım hissettiğiniz gibidir.
Menis21 Asli0611 Ben yarın itibari ile 12 hafta olacagim. Ama bazen bende böyle gezinip dinlenmek için uzandigimda pıt pıt bisey hissediyorum bu uygulamanin bilgilendirmesin de de 9 . Hafta dan sonra hissedebilmek mumkun yazıyordu...
Asli0611 Menis21 benim bildiğim seninde dediğin gibi 9. Haftadan itibaren oynuyor ama anne bunu hissedemez bebek küçük olduğu için diyorlar ama pekte inanmamaya başladım yani☺️
Nata97 Asenat6565 bende seviyorum ama normal dogym yapmami cok istiyorym fazla olsa yapamayacagimi soyledi doktor
Asli0611 smls19 çok hareketli iseniz çalışıyorsanız hareketten dolayı gün içerisinde hissedemeyebilirsiniz. Zaten çok hafif hafif atıyor tekmeleme de denmez Ben sık sık hissediyorum gün içinde
Sagliklagel Asli0611 ben de seyirme gibi hemen hemen aynı yerde hissediyorum ve 12 hafta 3 gunluguz.yalniz değilmişim sevindim 😃ama imkansız diyorlar bilemedim
Asli0611 Sagliklagel ‘bir canavar kolay yetişmiyor şimdiden ben geliyorum diyor’ diyorum bende kendi kendime herkes öyle dediğinde inanma kimseye sen bebeğini hisset yeter 😌😌