Asli0611 Bebeğimi yaklaşık 2 haftadır hissediyorum. Siz ne zaman hissetmeye başladınız biraz erken gibi geldi bana😆
Asenat6565 Asli0611 bende 21. Haftamda hissetmeye başladm. Daha önceki haftalarda damar gibi atıyordu🥰
zynpgdkl Asli0611 bende 12. Haftadayım ben bişey hissetmiyorum ya ilk gebeliğim ne hissetmem gerek onuda bilmiyorum şaşkınım😳
Menis21 Asli0611 Ben yarın itibari ile 12 hafta olacagim. Ama bazen bende böyle gezinip dinlenmek için uzandigimda pıt pıt bisey hissediyorum bu uygulamanin bilgilendirmesin de de 9 . Hafta dan sonra hissedebilmek mumkun yazıyordu...
Nata97 21di haftamda) bence sen bagirsak haraketleri ile karistiriyosyn 12.hafta cok erken ve bilimsel olarak mumkunsuz
Asli0611 Nata97 yani bana da tuhaf geliyor zaten ama hamilelik öncesi hiç böyle olmazdı. Gaz problemi yaşıyoruz illa ki hepimiz ama bu ikisini ayırt edebiliyorum mesela
Asli0611 Asenat6565 damarın biraz daha sert bi atış yaptığını düşün 2-3 kere hissettiriyor sanki kendini😌
DemetDigesu Bende 13 haftalıgım mısır patlagı gıbı hıssedıyorum doktorum o damardır dedı imkansızmıa bu haftalarda 19 haftada dedı 🤷🏼♀️
Asli0611 DemetDigesu karnını okşayınca oluyor mu? Benim genelde okşuyorum bekliyorum atıyor. Damarla alakasız olduğunu düşünüyorum🤨
Asli0611 zynpgdkl ben 2 haftadır hissediyorum ama burdaki hamilelerin dediğine göre damar atması pek öyle düşünmüyorum bayağı tekmeliyormuş gibi bi şey yani. Eğer damar değilde bebekse çok güzel bir duygu 🥰
DemetDigesu Asli0611 genelde tatlı yedıgım zaman kızım cosuyor banada bebek gıbı gelıyor ama dr ımkansız dedı
zynpgdkl Asli0611 ben bulantı kusmaktan halsizlikten başka bişey hissetmiyorum hamile değil de sanki hasta gibiyim
Koza Asli0611 2 haftadır hissettiğinizde 10. haftadan beri oluyor yani? Doktorunuz bu konuda ne dedi?
zynpgdkl Sizlerinde bulantıları yoğun mu ben günde 8-10 kere çıkarıyorum artık dayanamadıgım yerde serum taktırıyorum
Asenat6565 zynpgdkl ben hiç bulantı yaşamadm çok şükür ama çok halsizdim yorgunluk hiç bırakmadı peşimi
Asli0611 zynpgdkl feci bulantı oluyor ama kusma hiç yok keşke kussamda rahatlasam diyorum parmaklamaya çalıştım geçen beceremedim. akşam yemeğinden sonra her gün muhakkak bir şişe soda iç çok çok rahatlatıyor
Dorukunannesi95 zynpgdkl kac haftaliksin canim ? Benim suan 12.haftam. toplasan 10 kez kusmadim. Bazen bulanti oluyor ama o da agizda tat hissetme o kadar
Asli0611 Koza salı günü dr kontrolüm var sorucam aklımdaki herşeyi internetten okuyunca imkansız gibi görünsede ultrason görüntülerinde çok net kolu bacağı görünüyor
zynpgdkl Asenat6565 maşallah ne güzel inşallah doğuma kadar da hissetmezsiniz ben evimin işini bile yapamıyorum yemeği bırakın su içemiyorum 😔