iremmvebebegi aa cok tesekkur ederim👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 ben normalde spor yapıyorum yıllardır. ikizlere hamileyim doguma cok az kaldı 1-2 hafta ve kocamaaan gobegim var(117cm🙁) ama cok kilo almadım (15 kilo). muhtemelen dogumdan sonra ab separation olcak diye dusunuyorum ve korkuyorum boyle olursa toparlanması icin ameliyat olmam gerekiyor. sizin bu konuda bilginiz var mı ? ve sizce ne kadar surede tekrar spora baslayabilirm oncesinde 30 days shred, mat pilates, yoga, yuzme hep hayatımda oldu. dogumdan sonra reformer dusunuyorum. hamileligim boyunca da hiç spor yapamadım cunku tansiyonum ve sekerim cok dusuk. kaslı karnımı ozledim😰