iremmvebebegi 12. Haftadan sonra öneriliyor , bende 12 den sonra başladım. Bekarken de pilates geçmişim vardı evde kendim videolara göre veya vücuduma ne iyi geliyorsa onu yapıyordum. 12 den sonra başladım şuan 22 haftalığız squat, iç bacak , obliks , bide kol sıkılaştırıcı hareketler yapıyorum. Şuan 5 kilo aldım ama dışarıdan hamile olduğum belli bile değil 😍😍😍😝 tavsiye ederim bel ağrısına iyi geliyor ve insan kendini çok zinde hissediyor. Bunların yanı sıra günlük yürüyüş ve günlük ev temizliğide yapıyoruz oğlumla. Kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum🤩 bahcemde çiçeklerim ve sebzelerim var onlarla da ilgileniyorum bana terapi gibi geliyor her kadın kendini mutlu edecek şeyler yapmalı , ee tabi netflixden de hiç çıkmıyoruz 😍😍😍