Emine071 eğer tüm vücutta kaşıntı varsa mutlaka safra ve karaciğer enzimlerine bakılmalı. Gebelik kolestazı diye bir hastalık var ve evet o sakıncalı. Eğer kaşıntıların rahatsız ediciyse mutlaka doktora görün en azından için rahat etsin. İlla gebelik kolestazı olacak diye bir şey yok. Hamilelikte Cild kuruluğu çok fazla yaşanıyor, öyle bir durumda olmuş olabilir. Ben gittim ve rahatladım sende mutlaka görün canım.